Veelgestelde vragen en antwoorden
Ondergrondse containers; Hoe gebruik ik die?
Neemt u contact op met de afdeling Publiekscontacten van RMN. Dit kan telefonisch op 0900-6039222 of per email info@rmn.nl. Dan bekijken we gezamenlijk wat de mogelijkheden zijn.
U ontvangt alleen een milieupas voor de (ondergrondse) verzamelcontainer wanneer u geen container voor restafval (meer) heeft.
Neemt u contact op met RMN (0900-6039222 of info@rmn.nl) voor meer informatie. U kunt eventueel ook langskomen op het kantoor van RMN, Lange Brinkweg 81 in Soest. Hier kunt u namelijk persoonlijk een vervangende milieupas/chip afhalen.
De milieupas/chip behoort bij het adres. Laat de milieupas/chip achter in de woning of draag deze gelijk met de huissleutels over aan de nieuwe bewoner.
Nee, per huishouden wordt er maar één milieupas/chip verstrekt, het is ook niet mogelijk (ook niet tegen betaling) een extra milieupas/chip voor uw adres aan te vragen.
Nee, aan het gebruik van de milieupas/chip voor de ondergrondse verzamelcontainer zijn geen extra kosten verbonden.
U kunt dit verzoek indienen bij RMN op telefoonnummer 0900-6039222 of via e-mailadres info@rmn.nl. Wij zullen dan bekijken en beoordelen of dit mogelijk is.
Neem contact op met het Klantcontactcentrum van RMN: 0900-6039222 of via info@rmn.nl. RMN zorgt er dan voor dat de verzamelcontainer zo spoedig mogelijk geleegd of gerepareerd wordt. Plaats in ieder geval geen geval afval naast de container. Doet u dit wel dan bent u in overtreding en kunt u een bekeuring krijgen.
U kunt een nieuwe milieupas/chip aanvragen. Neem daarvoor contact op met het Klantcontactcentrum van RMN: 0900-6039222 of stuur een e-mail naar info@rmn.nl.
De oude milieupas/chip blokkeert RMN dan direct.
In de RMN app en op deze website vind u de locaties van de openbare verzamelcontainers in uw woonplaats.